POEZIA IME-CIKËL POETIK NGA SHABAN CAKOLLI

Jehona i shekujve

Aty pran trotuarit
rrokaqielli përgëdhel yjet
më poshtë
nën hije purgatori
tenda e fshehur e mallkimit

Në guvën e shpirtit

Në guvën e shpirtit

Shpresa – ylber amshimi
ngrihet hark në qiell
nënë të cilin rrjedh
lumi i amshimit

Kush është ai trim
që mund ta kapërcejë
harkun e fatit të vet
që  poemën e vet
ta dëgjojë për së gjalli

Fjala juaj

Në kujtesë do mbetet
ajo fjalë
që vjen maleve
me flakën e kushtrimit
heu
kush është trim
se ora ka ardhë
ujkun e çalë
ta heqim zvarrë
nëpër baltë

Unë dhe malli

Tërë natën bashkë
unë dhe malli

na mbyti halli
i kësaj jete jallane

Kur s’kam gjumë fare
ndez një  cigare
brengat t’ kthej në tym

Unë dhe malli

Tërë natën bashkë
unë dhe malli

na mbyti halli
i kësaj jete jallane

Kur s’kam gjumë fare
ndez një  cigare
brengat t’ kthej në tym

Droja

Druaj se djalli
me xixa stralli
na vizaton yllin
midis balli

Vijnë pastaj  hijenat
t’i grisin pelenat
e foshnjeve të palindura
.

Këta klysh  popi
soji e sorrollopi
që të pijnë gjak populli
shekulli s’i ngopi

Në këtë rreth harkor
të rrugëtimit mizor
vetëm lëmshi i fatit
na mbeti në dorë

Fjala e  humbur

Mbeta pa fjalë
a ditën kur jam nisur në jetë
rrugëve  të paruugë
në dritë e mugë

Në guvën e shpirtit
ndryer është qe një shekull
e betuar nën dritë qiri
para ikonës sate
liri

2. GJURMË PAS GJURME

E gjatë kjo natë

Sonte
gjithçka po fle në qetësinë ë vet

Në dhomën time
qielli i ka ndezur fanarët
të mos tremben
qelizat që tajisin
lëngun e jetës

të gjatë shekujt
që flejnë dhomat flejnë qytetet
sonte gjumë nuk kanë vetëm poetët
bëjnë qarqe,
nëpër vargje
të regjur si gëzofet
shkrihen në vuajtjet e popullit.

E ndiej humbjen

Viti shkel vitin
pesha bie
pingul në shpirtin tim
tretur në mërgim

Një pjesë e diellit
m’ është shkëputur
nga qielli i bebëz
nga hija e lotit tim
derdhur
në dhe të huaj

Nëse unë s’ kthehem
hija ime do të bredhë
trotuareve të nbotës
pas mallit tim

Për çdo natë
e bëj nga një shtegëtim
në mendje
për në shtëpi
për amanetin e nënës
para se të japë lamtumirën
pranverave të ikura pa kthim

Hall mbi hall

Turma shkojnë
turma vijnë
mbijnë si bari i keq
në faqen e blertë të globit

Prej shekulli në shekull
kërkojnë lëmoshë
trotuareve të fatit

Trokasin në portë të hapur
kastat  luksoze
të ngopura parfumnesh
të një biznesi të ndyrë

Ora jonë

Gjurmë pas gjurme
bjeshkë pas bjeshke
na ndoq sopata shpatën
nëpër shekuj

Këtu varrë e atje varrë
më bëhet shpirti mulli ere
në skëterrë pas skëterre
deri kur të bredh me bredh
kështu,o shpirti im?
nga të palarat
e botës pelim

Këtu s’ jam
atje s’më lënë,
o nënë

qenia ime e ndarë në dysh
në udhëkryq

E bukura More

Moj e bukura More
si të lash, e më s’të pash
si të lash, si të lash
si të lash, e më s’të pash
(popullore)

Ec nëpër të kaluarën
për ta gjetur të ardhmen
ëndërro shqip,
frymo shqip
o Arvanit

Hy kalabrisht
i dehur mendimeve
arbërisht
e jetën vazhdo
prore
e dasmën
bëje pleqërisht

Edhe varrin hape
me E bukura More

Rro sa malet
me dhembjen shkëmbore
buzë detit
me shikim të humbur
nga e bukura More

Një Përgjigje to “POEZIA IME-CIKËL POETIK NGA SHABAN CAKOLLI”

  1. 3. KËNGË NË DARDANË

    Ty që po vjen

    Në këtë botë
    erdhëm njëlloj
    me rregullat e ngurta
    të natyrës

    A lejon natyra
    pamjet me dy fytyra

    Njëri maskë
    laraskë
    në atë degë të fatit
    që çukit
    kokrrat e inatit

    Me kurriz për murriz
    tjetri kruan
    unazat e shekullit

    Lamtumirë

    Tërë kohën u rropate
    për këtë jetë bajate
    ndërtoje kulla prej letre
    rrokaqiej e pallate

    Atë që bëje ditën
    rrënoheshin brenda nate

    Falë të qoftë
    o miku im
    ky mashtrim

    Mort

    Të etur për gjak
    këta barbarë
    edhe në ëndrrat e tyre
    hapnin varr

    Po nga varri i tyre
    s’ do mbijë as fije bari
    vetëm ndonjë gjethe ançari
    mund ta sjell
    era nga shkretëtira

    Këngë në Dardanë

    Metush Krasniqit

    Në Dajkoc
    e në Dardanë
    anembanë
    këndohet një këngë
    përjetësie

    Këndon bilbili
    maje lisit
    për një legjendë
    që e lindi fisi

    Këndojnë në kor
    shkëmbi
    e lumi
    duke rënë
    nëpër fushë
    për shqiponjen e Krasniqes
    në qiellin e kuq
    të Kosovës

    Kosovës

    Kosovë
    copë fushe e Edenit
    me përmasa ëndrre
    me qiellin
    përplot shqiponja
    që ngrejnë qerdhe
    nëpër zemrat tona

    Për ty, dritë

    Flakadan lirie
    që n driconte nëpër zemrat tona
    me shekuj

    Shekull pagjumësie
    është ky
    c’ të bëjmë me ty
    në cilin qerpik
    si në shandan
    të vëmë
    në cilin qiell
    të bebëzave tona
    të grisura

    Tokë e shenjtëe
    e Kosovës
    me këtë florë
    të kuqe gjaku
    me xixëllonja stralli
    që dalë kanë
    nga nga limfa jonë

    Në brendi

    Këndej gjithë zjarr
    e andej akull
    vetëm gjurmë
    e kthtërave
    të stinës në xham

    Zjarri djeg
    leckat e stinës së ikur
    nga fryma e detit
    të strukur në gjethe bajameje

    Një syth ëndrre
    zënë e ka zogun e bilbilit
    në kafaz

    E gjatë kjo natë

    Sonte
    gjithçka po fle në qetësinë ë vet

    Në dhomën time
    qielli i ka ndezur fanarët
    të mos tremben
    qelizat që tajisin
    lëngun e jetës

    të gjatë shekujt
    që flejnë dhomat flejnë qytetet
    sonte gjumë nuk kanë vetëm poetët
    bëjnë qarqe,
    nëpër vargje
    të regjur si gëzofet
    shkrihen në vuajtjet e popullit.

    As në jetë, as në varr

    Më humbi shoku i shpirtit
    e zhdukën pa gjurmë
    këlyshët e ferrit

    S’ është askund
    as në jetë
    as ndër varre.
    s’është më hija e tij

    Ai s’është askund
    se është gjithkund
    duke u dhënë shpirt
    gurit e drurit

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: